Skip links

Nationale Museumweek 2021

Samen creëren voor het Gouden Pronkstuk van Nederland


Het Gouden Pronkstuk

#OnsEchteGoud #Museumweek2021

Vanwege corona stond de Nationale Museumweek 2021 in het teken van verschillende online activiteiten, waarin ruim 400 musea in de spotlights hebben gestaan. Een belangrijk onderdeel van de Nationale Museumweek was het Gouden Pronkstuk waarin iedereen zijn of haar pronkstuk via een virtuele omgeving kon delen met de de rest van Nederland (ook via social media via #OnsEchteGoud). Om deelname aan het Gouden Pronkstuk en overige museum activiteiten aan te moedigen hebben we campagne mogen neerzetten.

Influencer campagne op maat

Voor deze Nationale Museumweek campagne hebben we meer dan 40 influencers mogen inzetten. De influencers hebben ieder op hun eigen authentieke wijze content gecreëerd waarin ze hun Gouden Pronkstuk deelden met de rest van Nederland via Instagram, YouTube & Facebook. Dit heeft geresulteerd in mooie content items, een geëngageerde doelgroep en heel veel bezoekers naar de website die zelf ook hebben deelgenomen aan het Gouden Pronkstuk.

Let’s make something together

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek over de mogelijkheden van influencer marketing

Contact opnemen