Onze specialiteiten

Ontzorgen

Onfluence biedt maatwerk en neemt de influencer marketing campagne geheel uit handen en regelen alles van A tot Z. Hierdoor heb je geen omkijken naar je influencer marketing strategie.

Sterk team

Wij hebben een nauwe samenwerking met een fotograaf, videograaf, content creator, social media expert, web- desginer en developer. Zodat indien nodig, zij ingezet kunnen worden om de influencer marketing campagne nóg geslaagder te maken.

Micro-influencers

Wij zijn gespecialiseerd in micro-influencers. Zij hebben én een hoger engagement en zijn goedkoper dan macro-influencers. Met micro-influencers bereik je beter de gewenste doelgroep en zijn ideaal voor wanneer je bedrijf in een nichemarkt bevindt.

Ondersteuning

Influencer marketing toch liever zelf doen? Wij zijn ook in te huren om te ondersteuning bij jullie influencer marketing campanges. Wij kunnen bijvoorbeeld met jullie brainstormen over campagnecreatie, mee denken over een passende vergoeding en tips geven.

Uitgebreide rapportage

Je ontvangt na elke campagne een uitgebreidere rapportage waardoor je weet wat elke influencer heeft gedaan en wat de campagne voor jouw merk heeft opgeleverd.

Kwalitatieve influencers

De influencers die wij in ons bestand hebben voldoen aan onze strenge selectiecriteria en zijn uitgebreid gescreend door een influencer marketing software (Dovetale).

Eigenaresse Lora Stokkel:

Waarom ik Onfluence ben gestart

Zonder dat ik het wist, was ik in 2014 zelf een micro-influencer. Ik had 5.000 volgers op Instagram en zag dit als een leuke kans om bedrijven te benaderen voor gratis producten in ruil voor exposure. Ik kreeg toen regelmatig producten toegestuurd en postte dit op mijn Instagram pagina.

De bedrijven waren erg tevreden met de samenwerking omdat ze een stijging zagen in hun websitebezoeken en verkopen wanneer ik iets over hen had geplaatst. Het kostte het mij veel tijd om bedrijven te benaderen en ging opzoek of hier een platform voor was. Een platform kon ik toen niet vinden en besloot dit zelf op te richten. Omdat ik meer geloof in een persoonlijke aanpak is het een influencer marketing bureau geworden, genaamd Onfluence.

Kom in contact
Influencer marketing campagne

Hoe ziet zo’n campagne eruit?

1. Doelstelling bepalen

Allereerst kijken we naar je doelgroep en formuleren we realistische doelstellingen voor de campagne.

2. Campagne creatie

We brainstormen over de verschillende campagnes die we kunnen opzetten en komen met verschillende campagne-ideeën. Bij akkoord zullen we deze verder vorm geven. Het kan ons niet creatief genoeg zijn!

3. Briefing opstellen

In de briefing wordt alle belangrijke informatie samengevoegd. De briefing wordt verstuurd naar relevante influencers in onze database zodat zij bij interesse zich kunnen aanmelden.

4. Campagne management

Het campagnemanagement is voornamelijk ervoor zorgen dat de campagnecreatie goed uitgevoerd wordt en dat de influencers zich aan de afspraken houden.

5. Resultatenrapport

In het resultatenrapport wordt alle content van de influencers samengevoegd in één document. Ook wordt een uitgebreide rapportage opgestuurd van de resultaten van de campagne.

6. Evalueren

Allereerst wordt gekeken of de doelstelling behaald is en vervolgens wordt geanalyseerd welke resultaten elke influencers heeft behaald.